Gyakori kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Mi az internetes rendelés menete?

Hogyan fizethetem ki a megrendeléseket?

Milyen étkezési utalványokat fogadnak el?

Hogyan tudok SZÉP kártyával fizetni?

Melyik településen érhető el a szolgáltatás?

Rendelni szeretnék, megnyomom a "+" gombot, de semmi sem történik. Mit tegyek?

Hogyan módosíthatom megrendelésemet?

Hogyan tudom ellenőrizni az aktuális megrendeléseimet, hol a megrendelői kosár?

Mik az ügyfélszolgálat elérhetőségei?

Milyen rendelési határidők vannak?

Csak egy adag ételt rendelnék, csak egyetlen napra. Vannak-e rendelési minimumok?

Címet szeretnék módosítani, hogyan tehetem meg?

Mikor szállítják a megrendelt ételeket?

Rendelhetek-e hétvégére is ételt?

Vannak-e kis adag ételek az étlapon?

Rendelhetek-e főzeléket feltét nélkül is?

Vannak-e menük a Food Express kínálatában?

Mekkorák az adagok?

Milyen hőfokon szállítják az ételeket?

Használnak-e tartósítószert és adalékanyagokat az ételek elkészítésekor?

A házias kifőzdéket nagyon szeretem, de utálom a nagyüzemi konyhát. Mi garantálja azt, hogy szolgáltatásukra nem jellemző a nagyüzemi íz világ?

Nem leszek ma otthon a megbeszélt kiszállítási időben. Mit tegyek?

Mit kell érteni speciális étrendek alatt a Food Expressnél?

 

Hogyan tudok rendelni?

Megrendelését többféleképpen leadhatja, attól függően, melyik Ön számára a legkényelmesebb. Lehetséges interneten, telefonon, faxon vagy a megrendelőlap kitöltésével, a területi képviselőknél. Amennyiben internetes felületünkön szeretné leadni rendelését itt olvashat utána a folyamat lépéseinek. Telefonon a 06-1/210-9620-as számon adhatja le megrendelését ügyfélszolgálatunk felé, faxon pedig a 06-1/299-8010-es számon teheti meg. A rendelések leadása legkésőbb a kiszállítás előtti munkanap 13 óráig történhet meg telefonon, faxon vagy az online rendelési felületen.

 

Mi az internetes rendelés menete?

Bizonyosodjon meg róla, hogy a szolgáltatás az Ön térségében is elérhető. A fenti menüsorból kattintson a "szállítási területeink" menüpontra és ellenőrizze, az Ön közelébe is szállítunk-e. Amennyiben megbizonyosodott róla, hogy a rendelés elérhető az Ön lakhelyének vagy munkahelyének közelében, kattintson az étlap gombra a felső menüsorban, ahol máris e heti étlapunkon találja magát. Ezután, első rendelésének leadása előtt egy néhány lépésből álló, egyszerű folyamaton keresztül regisztrálnia kell rendszerünkbe. Ehhez kattintson a "regisztráció" gombra.

 

Ha elkészült adatainak kitöltésével, az "elküld" gomb megnyomásával lezárhatja a folyamatot. Ezután már csak véglegesítenie kell regisztrációját, az automatikusan kiküldött ellenőrző e-mail segítségével, mely az Ön által megadott címre érkezik majd. A levélben kattintson a megerősítő linkre, mely visszahozza Önt az oldalra, immár regisztrált felhasználóként.

 

Amennyiben ezen túl rendelni szeretne, jelentkezzen be a mostanra már érvényesített felhasználónevével és jelszavával, válassza ki a hetet, amelyre rendelni szeretne és görgessen lefelé az étlapon, válassza ki mit enne. Minden megrendelni kívánt fogásnál kattintson a "+" gombra, így megrendelt ételei bekerülnek az oldal tetején található megrendelői „kosárba”, valamint a kiválasztott ételek az étlapon át is színeződnek. Ha minden rendelni kívánt ételt kiválasztott, a ”megrendelem” gomb lenyomásával elküldheti rendelési szándékát. Az ez után következő fizetésről, és annak módjairól itt olvashat bővebben.

 

Hogyan fizethetem ki a megrendeléseket?

A megrendelt ételek árát kifizetheti készpénzben és étkezési utalvánnyal a területi képviselőnél, illetve átutalással is. Az általunk elfogadott utalványok listáját itt érheti el. Utalásos fizetést heti 15.000 Ft fölötti rendelési érték esetén, a megrendelő kérésére tudunk csak elfogadni. Kérjük megrendelését a tárgyhét első szállítási napján rendezze. Az időközben rárendelt ételek árát, illetve a hét közben történt módosításokat a kiszállítás hetén csütörtökig kell kiegyenlíteni. A számlázással kapcsolatos kéréseket kérjük, jelezze a megrendelés leadásakor, vagy ügyfélszolgálatunkon.

 

Milyen étkezési utalványokat fogadnak el?

Utalványos fizetések esetén az alábbi utalványokat tudjuk elfogadni. Fontos viszont tudnia, hogy étkezési utalvánnyal történő fizetés esetében készpénzt visszaadni nem áll módunkban.

  • SodexoPass: ENNI‐KÉK étkezési utalvány, melegétel‐utalvány
  • Ticket Restaurant: étkezési utalvány, melegétel‐utalvány
  • Posta Paletta: étkezési utalvány
  • ERZSÉBET étkezési utalvány
  • OTP, K&H, MKB SZÉP kártya(telefonos fizetési mód, illetve budapesti szállítás eseténterminálon keresztül is)
 

Hogyan tudok SZÉP kártyával fizetni?

A szolgáltatást OTP, K&H és MKB SZÉP kártyával is fizetheti, melyek pontos menetéről az alábbi cikkben tájékozódhat. A linkre kattintva mindhárom SZÉP kártyás fizetési módról külön leírás érhető el, mely lépésenként mutatja be a folyamatot.

 

Melyik településen érhető el a szolgáltatás?

Szállítási területeink menüpont alatt könnyen ellenőrizheti, Önnél vagy a közelében elérhető-e a Food Express szolgáltatása. Amennyiben települése nem szerepel a listán, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, hátha sikerül megoldást találni a problémára.

 

Rendelni szeretnék, megnyomom a "+" gombot, de semmi sem történik. Mit tegyek?

Bizonyosodjon meg róla, hogy az a hét van-e kiválasztva az étlapok közül, amelyről rendelni szeretne. A már lejárt étlapokra (rendelési határidőn túli napok) ugyanis a rendszer nem engedi új rendelés leadását. Ha megfelelő étlapot választott, ellenőrizze, be van-e jelentkezve egyedi felhasználói fiókjába. Ételeket ugyanis csak bejelentkezett felhasználók tehetnek a kosarukba, akik minden egyes rendelésnél azonosítójukkal és jelszavukkal hitelesítik személyüket.

 

Hogyan módosíthatom megrendelésemet?

Rendelését módosítani a rendelés leadásához hasonlóan, praktikusan internetes felületünkön keresztül teheti meg. Felhasználói fiókjába való belépéskor válassza ki, hogy melyik hétre szeretne megrendelést leadni pluszban, vagy meglévő rendelését lemondani, hiszen minden hétnek külön-külön megrendelői kosara van. Rárendeléshez válassza ki az étlapról azokat az ételeket, amelyeket meg szeretne rendelni, majd kattintson az étel alatti ”+” jelre. Amennyiben lemondani szeretne, úgy a "-" jelre kattintson. A kosár napokra van osztva, így könnyen áttekinthető, hogy melyik napokra van már rendelése. Megrendelésemódosításához kattintson az ”ELKÜLD” gombra! Ezután a gomb ”ELKÜLDVE” állapotot fog mutatni, illetve e-mailben küldünk egy értesítést megrendelése részleteiről megerősítés gyanánt. Figyelembe véve a szolgáltatásunk előrendeléses jellegét, az ételeinket meghatározott megrendelési határidővel tudja megrendelni, illetve azokat lemondani. Csak azokat a tételeket tudja megrendelni, vagy lemondani, amelynél aktivizálható az ételek melletti +, illetve - jel. Amennyiben a megrendelői kosárban már halvány a megrendelt étel, annak lemondását már nem tudjuk elfogadni, így nem is változtatható.

 

Rendelését ezenkívül módosíthatja telefonos ügyfélszolgálatunknál, és a területi képviselőknél is.

 

Hogyan tudom ellenőrizni az aktuális megrendeléseimet, hol a megrendelői kosár?

Kattintson a felső menüsorban az "étlap"-ra, és lépjen be egyedi felhasználónevével és jelszavával a rendszerbe. Amennyiben van egy adott hétre megrendelése, azokat a fenti kosárban találja hetekre, azon belül pedig napokra lebontva. Ha a kosár nem jelenik meg, mert az oldalon már lejjebb görgetett, akkor a "mutasd a megrendeléseimet" gombra kattintva is előhívhatja rendeléseit.

 

Mik az ügyfélszolgálat elérhetőségei?

Ügyfélszolgálatunkat az alábbi címeken érheti el:

 

Az ügyfélszolgálat elérhető hétfőtől péntekig mindennap, reggel 7:00 és délután 15:00 között.

 

Milyen rendelési határidők vannak?

Figyelembe véve a szolgáltatásunk előrendeléses jellegét, az ételeinket meghatározott megrendelési határidővel tudja megrendelni, illetve azokat lemondani. A pontos határidőkhöz kattintson ide és keresse rendelési/lemondási táblázatunkat. A rendelési határidők megegyeznek a címváltoztatás határidőivel.

 

Csak egy adag ételt rendelnék, csak egyetlen napra. Vannak-e rendelési minimumok?

A Food Expressnél akár egyetlen napra is rendelhet magának ételt, semmilyen kötelezettség nincs a rendelés időtartamára vonatkozóan.

 

Nincs minimum rendelési limit sem, Ön akár egyetlen adagot is rendelhet bármiféle kötöttség nélkül. A megrendelt ételeket a Food Express a teljes szolgáltatási területén belül díjmentesen házhoz szállítja.

 

Címet szeretnék módosítani, hogyan tehetem meg?

Ön több címet is megadhat saját felhasználói fiókjába, újakat vihet fel, a régieket törölheti. Miután belépett felhasználói azonosítójával és jelszavával, a kosár fölött található "megrendelő adatok" sor melletti lefelé nyílra kattintva válassza ki az ”Új cím hozzáadása” lehetőséget. Új cím megadása után, a megrendelői adatoknál ezentúl választhat a több megadott cím közül.

 

Ha már van leadott megrendelése, és azt szeretné, ha leadott rendelését másik helyszínre szállítanánk, át kell állítania az adott hétre a megrendelői címet. A címváltozás akkor érvényes, ha a rendelés leadásának határidejéig megérkezik a rendszerbe. Megrendelést áthelyezni csak érvényes szállítási körzetbe lehet, kérjük, nézze meg szállítási területeinket a részletekért.

 

Mikor szállítják a megrendelt ételeket?

Cégünk az ebédmegrendeléseket 7 és 14 óra között szállítja, az első szállítási napon kérjük, egyeztessen a területi képviselőjével, hogy ezen belül, mikor szeretné kézhez kapni megrendelt ételeit az Ön által megadott címen. Amennyiben már az első megrendelés esetén szeretne konkrétabb időpontot egyeztetni a kiszállítással kapcsolatban, keresse telefonos ügyfélszolgálatunkat a részletekért. Mindent megteszünk annak érdekében, hogy az Ön által kért időponthoz minél szűkebb intervallumot adjunk meg.

 

Rendelhetek-e hétvégére is ételt?

Étlapunkon szombati és vasárnapi napokra feltüntetett ételeinket pénteki szállítással, és a pénteki rendelésekre vonatkozó időbeli feltételekkel rendelheti meg.

 

Vannak-e kis adag ételek az étlapon?

Igen, bizonyos ételek kis adagban is kaphatóak, kérjük tekintse meg étlapunkat.

 

Rendelhetek-e főzeléket feltét nélkül is?

Igen, főzelékeink feltétek nélkül is elérhetőek étlapunkon.

 

Vannak-e menük a Food Express kínálatában?

Igen, étlapunkon többféle kínálatban, valamint többféle méretben (normál, nagy és XXL menük) választhat magának többfogásos menüt, kérjük, tekintse meg étlapunkat.

 

Mekkorák az adagok?

A Food Express szolgáltatásának tálalási mennyiségei a következők:

  • Levesek : 3-4 dl
  • Főzelékek : 3-4 dl + feltét
  • Főzelékek (XXL adag) : 5-6 dl + feltét
  • Főételek, egytálételek :30-40 dkg
  • Főételek, egytálételek (XXL adag) : 55-60 dkg
  • Húsok sütve, főzve :8-12 dkg
  • Húsok sütve, főzve (XXL adag) : 16 dkg
  • Nyers húsok : 12 dkg
  • Köretek :20-35 dkg
  • Köretek (XXL adag) : 40-45 dkg
  • Savanyúságok : 10-12 dkg
  • Mártások : 1-2,5 dl
  • Sütemények, desszertek : 10-25 dkg
  • Álomsüti : 8-12 dkg
  • MENÜ (normál) :normál adag leves + normál adag főétel
  • MENÜ (nagy) : normál adag leves + XXL adag főétel
  • MENÜ (kis adag) : kis adag leves + kis adag főétel
 

Milyen hőfokon szállítják az ételeket?

Az ételeket főzés után gyors hűtéssel (ún. sokk hűtéses technológia) 0 - 4°C közé hűtjük, és ezután történik a kiszállítás, így a legtermészetesebb eljárással tartjuk frissen az ételt, amely ezáltal megóvja azt a romlási folyamatoktól, és visszamelegítve a legmagasabb élvezeti értéket nyújtja.

 

Használnak-e tartósítószert és adalékanyagokat az ételek elkészítésekor?

A gyors hűtéses technológia lényege, hogy a lehető legbiztonságosabb és legfrissebb állapotot biztosító eljárás, így nincs szükség semmilyen tartósítószer vagy adalékanyag alkalmazására. Ezáltal biztosított az egészséges gyártási technológia, így élvezheti a hazai konyha természetes ízeit, mesterséges hozzáadott anyagok nélkül.

 

A házias kifőzdéket nagyon szeretem, de utálom a nagyüzemi konyhát. Mi garantálja azt, hogy szolgáltatásukra nem jellemző a nagyüzemi íz világ?

A gyártási folyamatainkban abszolút elsőbbséget élvez a kézművesség és a hagyományos gasztronómiai eljárások alkalmazása, így bátran kijelenthetjük, hogy kínálatunkban a kedvenc otthoni ízek, a házias kifőzdék hangulata köszön vissza.

 

Nem leszek ma otthon a megbeszélt kiszállítási időben. Mit tegyek?

Amennyiben kétséges, vagy egészen biztos, hogy az előre megbeszélt időpontban nem lesz a szállítási címen, hogy a kiszállított ételeket átvehesse, kérjük közvetlenül hívja a területi képviselőt az időpont változtatással kapcsolatban. Amennyiben nem ismeri elérhetőségét, keresse központi ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken és időpontokban.

 

Mit kell érteni speciális étrendek alatt a Food Expressnél?

Az ételek elkészítéséhez rizslisztet vagy kukoricalisztet, gluténmentes zsemlemorzsát, tojáspótló port és rizstejet használunk, továbbá nyilvántartott és igazoltan allergéntől mentes termékeket használunk fel. Készételeink kombináltan alkalmasak tej érzékenyeknek, lisztérzékenyeknek és tojás érzékenyeknek. Ételeink hozzáadott cukrot nem tartalmaznak. A tej‐, tojás‐, és glutén allergénektől mentes alapanyagokat hatóságilag engedélyezett, speciális üzemben állítjuk elő, így ha Ön érintett a felsorolt betegségekben, teljes étlapunkról tetszése szerint válogathat. A Speciális ételeket keresse az SL, SL1, SA, SA1, SB, SB1, SC, SC1, SNM, SKM, sorokban!